مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فوق العاده برنج عنبر بو خوزستان ۵ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

تاریخچه برنج عنبر بو در خوزستانمرکز نمایندگی برنج عنبر بو خوزستان ۵ کیلویی
  • برنج عنبر بو برنجی است که به رنج سرزمین های جنوبی کشور حاصل می گردد. حتی تصورش هم بسیار دشوار است و برنجی که در در آن دما و با آب شور رشد می کنند و بوی غریبی هم دارد. امروز قصد داریم برنج عنبر بو خوزستان ۵ کیلویی را مورد بحث قرار داده و با برنج عنبر بو بیشتر آشنا شویم.

    قیمت فوق العاده برنج عنبر بو خوزستان 5 کیلویی

    تاریخچه برنج عنبر بو در خوزستان

    تاریخچه برنج عنبر بو در خوزستان برنج عنبر بو نخستین بار در سال ۱۳۸۹ در خوزستان کشف شد شاید کسی تصور هم نمی کرد که اینقدر پرفروش و مشهور شود، تا جایی که مردم در اقصی نقاط  کشور از طرفداران پر و پا قرص برنج عنبر بو جنوب هستند.

    این برنج به جز استان خوزستان در شالیزارهای استان ایلام، اصفهان خراسان رضوی و فارس نیز کشت می شود. یکی از ویژگی های بارز این برنج قیمت مناسب آن است، که چند نوع مزه آن را بیشتر به مذاق ایرانی خوش می‌نشاند. برنج در تهران و سایر شهرهای ایران بسیار پرطرفدار است، چه مصرف خانگی و چه فروشنده های عمده و جزئی همگی از عطر این برنج مدهوش می‌گردند.

    برنج عنبر بو خیلی قد می‌کشد و عطر و طعم بی نظیری دارد، شاید برای مهمانی ها شکل ظاهری برنج اهمیت بیشتری داشته باشد اما برای مصرف خانگی باید بگویم برنج عنبر بو معطر بهترین انتخاب است.

    این برنج با طبع گرمی که دارد گرما را به خانه های شما هدیه می کند، به نسبت سایر انواع برنج بسیار به صرفه است است چه در به عمل آوردن خود برنج و چه در خرید و پخت و مصرف خانگی.

    در خرید این برنج بسیار دقت کنید چرا که ممکن است آن را با برنج چمپا اشتباه بگیرید.

    از ویژگی های منحصر به فرد این برنج می‌‌توان به خواص آن اشاره کرد که آن را سریعاً به عنوان یک گیاه دارویی و معجزه طبیعت میشناسیم. این برنج دارای طبعی دیگر بوده و کاملا ارگانیک و بدون هرگونه سم و انواع کود شیمیایی به عمل می آید، که این خود طعم و عطر فوق‌العاده‌ای به برنج می بخشد، می توان عنبر بو را داروی فوق‌العاده سوء تغذیه دانست

    مرکز نمایندگی برنج عنبر بو خوزستان ۵ کیلویی

    مرکز نمایندگی برنج عنبر بو خوزستان 5 کیلویی مجموعه برنجکار با همکاری تیمی مجرب و متعهد، نمایندگی فروش برنج خوزستان را دارا بوده و برنج را به صورت برنج کامل و برنج نیم دانه در بسته بندی های مختلف در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است. برنج عنبر بو ۵ کیلویی را می توانید با قیمت فوق العاده و بسته بندی استاندارد از سایت مجموعه برنجکار خریداری نموده و از پخت و سرو آن لذت ببرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید