مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده برنج عنبربو ۱۰ کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

زمان ماندگاری برنج عنبر بو فله جنوبتوزیع کنندگان برنج عنبربو ۱۰ کیلویی
  • در سال های اخیر علاوه بر شمال کشور در جنوب کشور هم شاهد کاشت برنج می باشیم این برنج خوشبو به برنج عنبر بو معروف می باشد. که علاوه بر قیمت پایین بسیار خوش پخت و خوشبو است.

    برای خرید عمده برنج عنبربو ۱۰ کیلویی حتما از مراکز معتبر خرید نمایید تا برنجی تقلبی نصیبتان نشود.

    خرید عمده برنج عنبربو 10 کیلویی

    زمان ماندگاری برنج عنبر بو فله جنوب

    زمان ماندگاری برنج عنبر بو فله جنوب برنج عنبر بو برنجی خوشبو و خوش پخت است این برنج مانند برنج شمال در موقع پخت قد نمیکشد اما عطری بیشتر از برنج شمال و دارای طبعی گرم تر می باشد.

    اگر در معده شما در هضم کردن غذا مشکل دارن برنج عنبر بو مرغوب بسیار سبک و راحت هضم می شود. برای افرادی که دارای مزاجی سرو می باشند بسیار مناسب است. زمان پخت این برنج بسیار کمتر از سایر برنج ها می باشد.

    سرشار از ویتامین B فیبر و مواد مغذی است. سعی کنید این برنج را به صورت کته مصرف کنید آبکش کردم برنج جنوب باعث علاوه بر از بین رفتن ویتامین ها و مواد مغذی باعث از بین رفتن بو و عطر برنج می شود.

    برنج عنبر بو برنج مقاومی است که در شرایط اب و هوایی شرجی و گرم جنوب به راحتی کشت میشود و دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایر برنج ها می باشد بنابراین مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است حتی این برنج برای صادرات به کشور های همسایه همچون عراق ترکیه و … صادر می شود برداشت برنج عنبر بو جنوب بسیار بیشتر از برنج شمال است. یکی از نقاط ضعف این برنج قد نکشیدن ان است که باعث می شود برای مهمانی ها و مجالس پخت این برنج مناسب نباشد.

    زمان نگهداری این برنج مانند سایر برنج ها حدود ۷ تا ۱۰ ماه می باشد.

    توزیع کنندگان برنج عنبربو ۱۰ کیلویی

    توزیع کنندگان برنج عنبربو 10 کیلویی توزیع کنندگان برنج عنبر بو این برنج با کیفیت را به صورت عمده و در مقدار های ۱۰ کیلویی یا پنجاه کیلویی توزیع می کند. حتما در زمان خرید توجه داشته باشید که برنج عنبر بو اصلی را تهیه فرمایید چون سایر برنج های قد کوتاه و تپل با نام برنج عنبر بو توزیع می شود ولی اصلا کیفیت و مرغوبیت برنج عنبر بو جنوب را ندارند.

    گر به دنبال برنجی با طبع گرم هستید ما برنج عنبر بوی بانوی بختیاری  و برنج عنبر بو شوشتر را به شما معرفی می کنیم.

    پس برای خرید حتما به نمایندگی های مجاز برنج عنبر بو مراجعه فرماییدو توزیع برنج عنبر بود در سراسر کشور قابل انجام است و اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید بعد از پرداخت پول برنج با کیفیت و مرغوب خود را درب منزل تحویل بگیرد فقط زمان تحویب حتما چک کنید برنج دارای شپشک یا رطوبت زده نباشد. برنجی که شپشک داشته باشد احتمالا برنج کهنه و مرغوبی نیست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید