مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین مرکز صادرات برنج نیم دانه کیلویی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید .....

شناخت انواع برنج نیم دانه صادراتیفروش مستقیم برنج نیم دانه کیلویی با کیفیت
برنج نیم دانه کیلویی
  • بزرگترین مرکز صادرات برنج نیم دانه کیلویی با ارائه ی انواع برنج های مرغوب در سایز و حجم مختلف و بهترین کیفیت به متقاضیان و خریداران این محصولات علاوه بر سود بسیار خوبی که کسب می کنند، اعتبار مجموعه خود را نیز افزایش می دهند .این مراکز علاوه بر عرضه ی برنج نیمه دانه به مشتریان موجود در داخل کشور آن ها را برای صادرات به خارج از کشور نیز ارسال می کنند.

    بزرگترین مرکز صادرات برنج نیم دانه کیلویی در ایران

    شناخت انواع برنج نیم دانه صادراتی

    شناخت انواع برنج نیم دانه صادراتی امروزه انواع مختلف و ارقام گوناگونی از برنج های صادراتی نیم دانه در کشور وجود دارند که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

    نوعی برنج با کمک محققان ایرانی و با تغییرات ژنتیکی تولید می شود که به برنج نیم دانه سوزنی و یا برنج فجر شهرت دارد .این نوع برنج دارای کیفیت بالایی بوده و برای کمک به کشاورزان اصلاح ژنتیکی شده است .برنج نیمه دانه سوزنی از جمله ارقام پرمحصول برنج است که به دلیل دیر رس بودن در مناطق کوهستانی کشت می شود .امروزه سهم اصلی تولیدات برنج سوزنی مخصوص استان گلستان است.

    شایان ذکر است برنج طارم از رایج ترین و متداول ترین برنج های نیم دانه صادراتی معروف کشور محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .با توجه به ویژگی های خاصی که دارد برای تهیه ی آرد برنج، شیر برنج، سبوس برنج و غیره بسیار پرکاربرد و پر اهمیت می باشد.

    نمونه دیگر برنج های نیمه دانه می توان به برنج هاشمی اشاره کرد که جزو برنج های معطر به شمار می رود . به علت قیمت بالایی که دارد مورد سوء استفاده ی برخی افراد قرار گرفته و برنج های نامرغوب با اسانس غیرطبیعی را به جای این برنج با قیمت گران به کسانی می فروشند که آشنایی مناسبی با این برنج ندارند و از خصوصیات و مشخصات کلی برنج هاشمی باخبر نیستند.

    فروش مستقیم برنج نیم دانه کیلویی با کیفیت

    فروش مستقیم برنج نیم دانه کیلویی با کیفیت برنج نیمه دانه قهوه ای، دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها خصوصیات مربوط به خود را دارا می باشند .در حال حاضر برنج نیم دانه طرفداران بیشتری دارد به دلیل اینکه ارگانیک است و مواد مغذی زیادی در آن وجود دارد .پس به عنوان یک غذای سالم و کامل برای سلامت و تقویت بدن مفید است .فروش مستقیم انواع برنج نیم دانه کیلویی از طرف این مرکز با قیمت ارزان تری انجام می گیرد و امکان فروش عمده و جزیی وجود دارد.

    فروش بدون واسطه و مستقیم دودی با قیمتی استثنایی موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید این محصولات داشته باشند .تاجران، فروشگاه، آشپزخانه ها، رستوران ها تمایل به خرید این کالاها به صورت عمده و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید