مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید برنج عنبر بو گونی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟سفارش مستقیم برنج عنبر بو گونی
  • برنج از پر استفاده ترین محصولات غذایی است و دارای انواع مختلفی است و از قیمت های متفاوتی بر خوردارند کارخانه ها برنج عنبر بو گونی را بسته بندی می کنند و در گونی های ۱۰‌کیلویی و ۵ کیلویی و همچنین به صورت فله عرضه می کنند. صاحبان کارخانه ها برنج ها را از کشاورزان خریداری می کنند و پس از بوجاری بسته بندی می کنند.

    کارخانه تولید برنج عنبر بو گونی

    تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟

    تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟ برنج عنبر بو طبیعی در مزارع شمال و حتی نظر جنوب کشور کشت می‌شود و توسط کشاورزان تولید می‌گردد این برنج ها دارای عطر زیادی هستند و مزه خوبی دارند. این برنج ها برای مصارف شخصی مفید بوده و برای مجالس و مهمانی های بزرگ مناسب نیستند. چون هنگام پخت دانه های آن قد نمی کشد.

    این برنج دارای عطر دل انگیزی است و بخاطر همین موضوع آن را در شهر های جنوبی عنبر بو می شناسند و در شهر های شمالی کشور به این برنج ها چمپا می گویند یعنی دانه های آن کوتاه است مانند دیگر برنج ها در طی پخت قد نمی کشد. و هنگام خرید به نوع شمال یا جنوب بودن این برنج ها دقت کنید. نوع شمالی آن از عطر کمتری برخوردار است.

    برنج های عنبر بو دارای پخت خوبی هستند و از طبع گرمی بر خوردار است ولی چون‌کوتاه قد است در مهمانی ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. ولی این برنج ها بسیار سبک هستند و زود هضم می شوند و برای فشار خون مناسب هستند و روده ها را تحریک نمی کند. برنج چمپا از طبع سردی برخوردار است. قیمت این برنج ها نسبت به سایر برنج های ایرانی کمتر است و برای مصرف خانوار ها انتخاب مناسبی است

    سفارش مستقیم برنج عنبر بو گونی

    سفارش مستقیم برنج عنبر بو گونی سفارش برنج عنبر بو از طریق سایت های معتبر اینترنتی امکان پذیر است و می توان هر چند کیلو را که در نظر داشت به صورت عمده از کارخانه های تولیدی خریداری کرد. در روش خرید مستقیم واسطه ها حذف می شوند و مصرف کننده به صورت بدون واسطه با خود تولید کننده ارتباط بر قرار می کند و هزینه ها کاهش می یابد.

    صاحبان مغازه های مواد غذایی و خشکبار فروشی ها خرید عمده خود را از کارحانه ها انجام می دهند و آن را با قیمت بیشتری به فروش می رسانند و سود خود را از مصرف کننده دریافت می کنند. سفارش کالا از طریق اینترنت از طریق سایت های معتبر قابل انجام‌ است و این سایت ها مانند پل های ارتباطی عمل می کنند و سبب خرید ارران این کالا می شوند. و آن را در اسرع وقت، درب منزل تحویل می دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید