مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه برنج نیم دانه کیسه ای

آنچه در این مقاله می خوانید .....

مهمترین مشخصه برنج نیم دانه کیسه ایصادرات برنج نیم دانه کیسه ای
  • مرکز عرضه برنج نیم دانه کیسه ای را با بهترین کیفیت عرضه می کند. فروش به صورت عمده هم انجام می شود تا مشتریانی که قصد خرید دارند بتوانند برنج نیم دانه را به اندازه مورد نیازشان به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر انجام دهند. امروزه جهت فروش بیشتر و دسترسی سریعتر خریداران، انواع برنج نیم دانه به صورت آنلاین هم عرضه می شود. شما می توانید از طریق سایت ما جهت خرید برنج نیم دانه کیسه ای اقدام کنید.

    مرکز عرضه برنج نیم دانه کیسه ای

    مهمترین مشخصه برنج نیم دانه کیسه ای

    مهمترین مشخصه برنج نیم دانه کیسه ای

    برنج نیم دانه انواع مختلفی داشته و با برنج لاشه و سرلاشه تفاوت هایی دارد. برنج نیم دانه در واقع همان دانه های سالم برنج بوده که پس از جداسازی از دانه های سالم به صورت جداگانه به فروش می رسد. برنج نیم دانه را می توان هم برای پخت و پز و هم درست کردن انواع دسر مانند شله زرد استفاده کرد. در واقع می توان گفت مهمترین مشخصه برنج نیم دانه اندازه دانه های آن بوده که کوچکتر از دانه های سالم است.

    پخت آن نیز راحتتر و سریعتر صورت می گیرد اما به دلیل آنکه از نظر سایز کوچکتر هستند بیشتر به صورت کته قابل پخت بوده و نمی توان آن را جوشاند و دم کرد. جداسازی نیم دانه به کمک دستگاه بوجاری انجام می شود. این دستگاه ها دارای توری مخصوص بوده که می توانند دانه های شکسته را جدا و بسته بندی کنند.

    برنج نیم دانه معمولا ناخالصی ندارد. چرا که مستقیما از دانه های سالم برنج جداسازی و داخل کیسه مخصوص ریخته می شود. این نکته را هم باید عنوان کرد که برنج نیم دانه همان عطر و بو و کیفیت برنج سالم را داراست و تفاوتی با آن ندارد.

    صادرات برنج نیم دانه کیسه ای

    صادرات برنج نیم دانه کیسه ای

    صادرات برنج نیم دانه کیسه ای در سال های اخیر به کشورهای همجوار روند رو به رشدی را طی نموده است. برنج نیم دانه تولید شده در ایران از نظر عطر و طعم و کیفیت بی نظیر بوده و ارگانیک می باشد. ضمن آنکه قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل بسیاری از خریداران خارجی تمایل دارند به صورت عمده این نوع برنج را سفارش دهند. تجار ایرانی با بازاریابی مدرن در کشورهای هدف و شناخت ذائقه مردمان آنها توانسته اند صادرات موفقی را در این حوزه رقم بزنند.

    از طرف دیگر حضور در نمایشگاه های خارجی و بین المللی جهت معرفی هرچه بهتر برنج نیم دانه ایرانی یکی از راهکارهای موفقی بوده که در سال های اخیر اتفاق افتاده است. در حال حاضر باکیفیت ترین برنج نیم دانه به صورت کیسه ای به کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و… صادر می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید