مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید لاشه عنبر بو کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

علت نامگذاری لاشه عنبر بو چیست؟صادرات لاشه عنبربو کیلویی
  • برنج عنبربو یکی از مرغوب ترین انواع برنج های تولید شده در ایران می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک از فروش بالایی برخوردار بوده و دارای متقاضیان زیادی است، این روز ها مرکز خرید لاشه عنبربو کیلویی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در اختیار مشتریان قرار می دهد که با دلیل مرغوبیت و استفاده زیاد استقبال خوبی از خرید آن نشان داده می شود.

    مرکز خرید لاشه عنبر بو کیلویی

    علت نامگذاری لاشه عنبر بو چیست؟

    علت نامگذاری لاشه عنبر بو چیست؟ لاشه عنبر بو به برنجی گفته می شود که نصف برنج کامل بوده و اندازه بزرگ تری نسبت به برنج نیم دانه دارد، این محصول هنگام شالی کوبی شکسته شده و در بسته های جداگانه قرار داده می شود و از برنج های دانه کامل و نیم دانه جداسازی‌ شده و به صورت سورت و تمیز شده در کیسه های محکم و بادوام قرار می گیرد و در اوزان مختلف ارائه می گردد، لاشه عنبر بو اعلا علاوه بر کیفیت‌ بالا و طعم بسیار خوب برای سلامتی بدن بسیار سودمند می باشد، این برنج قیمت پایین‌ تری نسبت به برنج کامل دارد و در پخت انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و در تولید آرد برنج نیز کاربرد دارد.

    این محصول یکی از برنج های معطر و خوشبو می باشد و پخت خوبی دارد همچنین در انواع بسته های کوچک و بزرگ و .. تولید و به فروش می‌ رسد، مصرف انواع برنج عنبر بو به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد و یبوست و مشکلات روده و معده را برطرف می‌ کند.

    صادرات لاشه عنبربو کیلویی

    صادرات لاشه عنبربو کیلویی برنج عنبربو با توجه به کیفیت مرغوب و ویژگی های مثبت فراوان توانسته است توجه مشتریان زیادی در بازار های خارجی نیز به خود جلب نماید و آنها هم متقاضی این برنج خوشمزه ایرانی می باشند و به همین منظور امروزه شرکت های صادر کننده متعددی در حوزه صادرات لاشه عنربرو (عنبربو) فعالیت می کنند و این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته‌ بندی استاندارد و مناسب به بسیاری از کشور های همسایه صادر می کند که در آنجا نیز مشتریان زیادی داشته و از فروش خوبی برخوردار است.

    امروزه بیشترین تولید انواع برنج عنبربو در استان های جنوبی کشور مانند خوزستان و ایلام و …. می باشد، برنج لاشه عنبر بو در کارخانه های تولیدی به خوبی پاک و تمیز می شود و به همین دلیل فاقد ناخالصی و شن و سنگریزه و … می باشد و در بسته بندی متنوع و در وزن های مختلف در بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید