مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع برنج عنبربو معطر

آنچه در این مقاله می خوانید .....

بررسی کیفی برنج عنبربو معطرتولید ویژه برنج عنبربو معطر
  • مرکز توزیع برنج عنبربو معطر در با ارائه محصولی با کیفیت توانسته بخش وسیعی از بازار را به دست بگیرد. برنج عنبر بو بازار فروش بسیارخوبی دارد و به دلیل برخی از ویژگی های خاص مانند طعم آن بسیار پر تقاضا است. و این برنج در بسته های کوچک و بزرگ تولید و روانه بازار می شود. شما برای سفارش و خرید این محصول می توانید از مجموعه ما اقدام کنید.

    مرکز توزیع برنج عنبربو معطر

    بررسی کیفی برنج عنبربو معطر

    بررسی کیفی برنج عنبربو معطر برنج عنبر بو معطر بیشتر در مناطق جنوبی کشور کشت می شود و استان خوزستان به عنوان سومین استان کشت برنج شناخته شده است و سالانه بیش از 180 هزار تن برنج برداشت می کند. این برنج در هنگام پخت قد نمی کشد ولی از عطر و طعم بی نظیری برخوردار است. و از نظر شکل ظاهری گرد و توپر و دانه کوتاه است. و بسیار خوش پخت بوده و طعم فوق العاده ای دارد.

    این برنج بسیار سبک بوده و هضم آن راحت و به معده آسیبی نمی زند. و یکی از برنج های مناطق جنوب کشور بوده و قیمت آن نسبت به کیفیت بالایش یسبار ارزان می باشد و از جایگاه ویژه ای در بازار برخوردار است. قابل ذکر است برنج عنبر بو یکی از محصولاتی است که نیاز به آب فراوانی دارد. ولی در مناطق جنوبی با آب شور به سختی توانسته با این آب و هوا سازگار باشد.

    این برنج به دلیل طعم و عطر بی نظیرش هر کسی برای اولین بار آن را امتحان کند عاشق آن می شود. به همین دلیل توانسته جایگاه خود در سفره های ایرانی حفظ کند. اما به علت مدرن نبودن صنعت شالیکوبی استان های جنوبی و استفاده از تجهیزات قدیمی باعث شکستگی برنج عنبر بو شده است.

    تولید ویژه برنج عنبربو معطر

    تولید ویژه برنج عنبربو معطر تولید برنج عنبر بو معطر با کیفیت بالا در مناطق جنوبی صورت می گیرد و به فروش می رسد. اگر به دنبال برنج مرغوب و با قیمت مناسب هستید، برنج عنبر بو بهترین گزینه می باشد. این برنج دانه های کوتاه و چاق داشته و در هنگام پخت قد نمی کشد و دانه آنها چاق تر می شود و عطر و طعم بی نظیری دارد. این برنج طبعی گرم دارد و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است.

    همچنین دارای مقادیر فیبر و مواد مغذی می باشد و برای تقویت سیستم.گوارش بسیار مفید است. و به صورت ارگانیک کشت می شود و عاری از هر گونه کود و مواد شیمیایی می باشد. قیمت این برنج در مقایسه با دیگر گونه های برنچ بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا قیمت برنج در حال نوسان می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید