مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نهایی لاشه عنبربو کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

ویژگی های ظاهری لاشه عنبربو جنوبتولید کننده لاشه عنبربو کیلویی
  • لاشه عنبربو کیلویی به صورت جزئی و عمده از طریق سفارش آنلاین و اینترنتی در کمترین زمان در اختیار شما سفارش دهنده محترم قرار می‌گیرد. برنج عنبر بو گونه ای از برنج است که در جنوب کشور کشت می‌شود این نوع از برنج دارای عطر بسیار مطبوعی است.

    قیمت نهایی لاشه عنبربو کیلویی

    ویژگی های ظاهری لاشه عنبربو جنوب

    ویژگی های ظاهری لاشه عنبربو جنوب لاشه عنبر بو تازه از عطر و طعم بسیار عالی برخوردار است. برنج لاشه برنجی که بزرگتر از برنج نیم دانه و کوچکتر از برنج سالم است در اصطلاح برنج لاشه است. برنج لاشه از لحاظ شکلی مانند برنج دانه است که سر آن پریده باشد و طعم و عطر آن هیچگونه تفاوتی با برنج دانه ندارد. شاید این برنج از لحاظ ظاهری شکل زیبایی نداشته باشد. ولی از لحاظ پخت همان طعم برنج دانه را دارد. برنج لاشه از لحاظ مواد مغذی موجود در برنج هیچ تفاوتی با برنج دانه ندارد. و حتی از این برنج در پخت روزانه خانگی نیز استفاده می‌شود.

    شاید بخواهید بدانید چرا نام این برنج عنبر بو است. در جنوب ماهی ماهی بنام عنبر زیست می‌کند که درون شکم آن ماده خاکستری رنگی وجود دارد که عطر بسیار خوبی دارد. به همین دلیل بدلیل بوی مطبوع این گونه برنج که در جنوب کشور کشت می‌شود. عنبر بو گذاشته شده است. این برنج از لحاظ شکل ظاهری گرد و توپر و کمی کوتاه است و هنگام پخت قد نمی‌کشد.

    لاشه عنبر بو جنوب کمی از برنج دانه کوتاه‌تر است به عنوانی برنج دانه که سر شکسته باشد و از برنج نیم دانه بلند تر باشد. لاشه نام دارد. شاید بدلیل قد کوتاه این برنج فکر کنید این برنج زیاد طرفدار ندارد. اما عطر و طعم این برنج به حدی است که در همان ابتدای پخت عطر آن فضای اطراف را پر می‌کند. و طعم آن نیز بسیار دلچسب و خوشمزه است. این گونه برنج خواص مختص خود را دارد. مثلا بدلیل اندازه و سبک بودن برنج بسیار زود هذم است و به چربی شکمی تبدیل نمی‌شود. بدلیل طبع گرم اینگونه برنج بسیار مناسب برای افراد سرد مزاج است.

    تولید کننده لاشه عنبربو کیلویی

    تولید کننده لاشه عنبربو کیلویی تولید لاشه عنربرو پس از شالیکوبی برنجهای، لاشه یا سر شکسته از برنج دانه جدا می‌شود و جهت بسته بندی در بسته های مختلف کیلویی در مقدار های مختلف بسته بندی می‌شود. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این نوع برنج بسیار خوشمزه و خوش عطر میتوانید به سایت‌های معتبر اینترنتی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید. برای سفارش این محصول میتوانید از طریق اینترنت و غیرحضوری به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. و محصول مورد نظر را به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه تهیه نمایید. سفارش اینترنتی از مجموعه های معتبر می‌تواند به شما در تهیه این گونه برنج با کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار کمک کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید