مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مناسب برنج عنبربو شوشتر

آنچه در این مقاله می خوانید .....

اطلاعاتی درباره برنج عنبربو شوشترمراکز فروش برنج عنبربو شوشتر
  • برنج از جمله غلات بسیار پر مصرف است که در ایران بیش ار در شمال کشور تولید می شود، با این حال در حال حاضر بهترین برنج ایرانی، برنج عنبربو نام دارد که در شوشتر تولید می شود.

    قیمت مناسب برنج عنبربو شوشتر باعث شده که بسیاری برای خرید آن اقدام نمایند و حتی به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت ارزان تر، بسیاری ترجیح می دهند که آن را به شکل عمده تهیه کنند.

    قیمت مناسب برنج عنبربو شوشتر

    اطلاعاتی درباره برنج عنبربو شوشتر

    اطلاعاتی درباره برنج عنبربو شوشتر

    • درباره برنج عنبربو باید گفت که دانه های آن مانند برنج های معمولی کشیده نیست و جزو برنج هایی با ارقام ریز به شمار می آید. بعد از پخت هم به هیچ وجه شفته نمی گردد.
    • این نوع برنج توانایی رشد و پرورش در آب های شور را داشته و جزو بهترین برنج های تولید شده در کشور هستند. در واقع کیفیت برنج عنبربو مثال زدنی می باشد.
    • دانه های آن سفید کدر بوده و رگه های قهوه ای رنگی هم در آن دیده می شود و به دلیل ویژگی ها و مواد مغذی که دارد بسیار پرخاصیت است.
    • برای مثال جزو برنج های بسیار سبک بوده و مصرف آن به هیچ وجه سبب سنگینی معده نخواهد شد و برای معده های ضعیف بسیار مناسب می باشد.
    • میزان ویتامین B موجود در آن بسیار بالا بوده و به این ترتیب برای پوست و مو بهترین ماده غذایی می باشد، چون از کود های مغذی در پرورش آن استفاده می شود، ویتامین A موجود در آن هم بالاست و مصرف آن به افراد دارای ضعف بینایی بسیار توصیه می گردد.

    مراکز فروش برنج عنبربو شوشتر

    مراکز فروش برنج عنبربو شوشتر

    1. مراکز فروش برنج عنبربو شوشتر در کشور محدود بوده و یکی از بهترین فروشندگان آن، این مرکز بوده که مقادیر بالایی از بهترین برنج های شوشتر را وارد بازار ها کرده است.
    2. این مرکز فروش توانایی بالایی در تامین نیاز های عمده داشته و می تواند برنج های عنبربو را در کیسه های پنج کیلویی، ده کیلویی، بیست کیلویی و حتی بالاتر به فروش برساند.
    3. قبل از بسته بندی در کیسه ها، ابتدا برنج ها را پاکسازی می کنند تا خالص شود و تمامی خرده برنج ها از آن جدا می گردد، البته در صورتی که مشتری بخواهد، سبوس آن جدا نشده و به صورت سبوس دار تحویل داده خواهد شد.
    4. قیمت های ارائه شده بسیار پایین بوده و به این ترتیب فرد به راحتی می تواند برنج های درجه یک را به قیمت های ارزان و کم خریداری کند.
    5. جهت خرید آن تنها کافی است که به بخش خرید در سایت مراجعه کرده و پس از تعیین مقدار خرید و پرداخت هزینه آن، سفارش ارسال خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید