مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز برنج نیم دانه معطر

آنچه در این مقاله می خوانید .....

مزیت انواع برنج نیم دانه معطرتولید کننده برنج نیم دانه معطر
  • برنج نیم دانه معطر از جمله برنج‌های می‌باشد که به هنگام سفید شالیکوبی یا سفید کردن برنج‌ها در دستگاه شکسته می‌شوند و به جز شکل نیم دانه خود تمام خواص و ویژگی‌های برنج ممتاز خود را دارند. این برنج‌ها بسیار خوش عطر هستند و از املاح و ویتامین‌های زیادی برخوردار می‌باشند. اما با توجه به ظاهر شکسته‌ای که دارند معمولا قیمت روز برنج نیم دانه معطر ارزان‌تر از برنج معمولی آن خواهد بود و قیمت آن به نوع بسته بندی و نوسانات بازار ارز وابسته است.

    قیمت روز برنج نیم دانه معطر

    مزیت انواع برنج نیم دانه معطر

    مزیت انواع برنج نیم دانه معطر آیا می دانید استفاده از انواع برنج نیمه دانه معطر چه فوایدی دارد؟ آیا کاربردهای برنج نیمه دانه را می شناسید؟

    برنج نیم دانه معطر یکی از محصولات غذایی بسیار پرکاربرد می باشد و در حقیقت اندازه آن یک سوم دانه کامل یک برنج می باشد که در مراحل سفید کردن یا سفید شالیکوبی در دستگاه دانه های سفت تر برنج های معطر همچون برنج طارم و کشت دوم دچار شکستگی خواهند شد.

    با توجه به این که برنج های نیم دانه معطر از نظر خواص و املاح تمام خصوصیات برنج های دانه کامل را دارند فقط تفاوت آنها در ظاهر است و از قیمت ارزان تری برخوردار هستند به همین دلیل تقاضا برای خرید آنها بسیار بالا است.

    بنابراین استفاده از آنها در صنعت آشپزی روز به روز بالاتر رفته است و معمولا در پخت برنج بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند و برنجی نرم، خوشبو و خوشمزه حاصل خواهد شد.

    همچنین از این برنج در تهیه شله زرد، آش، تهیه آرد برنج و استفاده از آن در پخت انواع کیک ها و شیرینی جات در حجم بالایی استفاده خواهد شد.

    به طور کلی استفاده از برنج نیم دانه معطر فواید بسیار زیادی برای مشتریان به همراه دارد که برخی از مزیت های انواع برنج نیم دانه معطر را می توان به صورت زیر بیان کرد:

    • امکان خرید آن با قیمت مناسب تری وجود دارد و صرفه اقتصادی بالاتری خواهد داشت و همه اقشار توانایی خرید آن را خواهند داشت.
    • این برنج ها دارای کربوهیدرات بسیار زیادی می باشند که موجب تسریع در فرآیندهای سوخت و ساز بدن خواهد شد.
    • برنج نیم دانه معطر دارای عطر خوش و مزه خوبی می باشد و سرشار از ویتامین ب و املاح فراوانی بوده و به راحتی به بدن جذب خواهد شد.

    تولید کننده برنج نیم دانه معطر

    تولید کننده برنج نیم دانه معطر امروزه تولید کننده برنج نیم دانه معطر انواع این برنج ها را که در مراحل سفید کردن برنج های معطری همچون طارم، هاشمی و … بدست می آورد را با بسته بندی مناسبی یا به صورت فله ای در بازار توزیع می نماید.
    بنابراین تولید برنج نم دانه معطر بسیار مورد توجه خانواده ها و مشتریان قرار گرفته است چرا که این برنج ها بسیار نرم هستند و از عطر بالایی برخوردار می باشند و به همین دلیل به رشد کودکان کمک زیادی خواهند کرد و به خوبی جذب بدن بزرگسالان خواهند شد.

    کیفیت برنج نیم دانه معطر همانند برنج های دانه کامل بوده و بسیار مرغوب می باشند و به همین دلیل با تقاضایی خرید بالایی همراه می گردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید