مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه نیم دانه عنبربو ده کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

کاربرد های نیم دانه عنبر بوفروش بدون واسطه نیم دانه عنبربو ده کیلویی
  • برنج نیم دانه عنبربو ده کیلویی یکی از انواع برنج های ایرانی است، که بیشتر در شهر های جنوبی ایران تولید می شود، این نوع برنج همان طور که از اسمش مشخص است یکی ار معطر ترین برنج های ایرانی است، که خواص بی شماری دارد و یکی از برنج هایی با خاصیت بالا می باشد ،این برنج به دلیل قد کوتاه خود ،بیشتر در مصرف خانگی کاربرد دارد.عطر و طعم ویژه و قیمت اقتصادی ، برنج عنبربو معطر باعث شده ، یکی از پرفروش ترین برنج ها و در فروش ویژه قرار گیرند، از این رو مراکز عرضه برنج همواره،این نوع برنج را در انبار خود ذخیره و توزیع می کنند.

    فروش ویژه نیم دانه عنبربو ده کیلویی

    کاربرد های نیم دانه عنبر بو

    کاربرد های نیم دانه عنبر بو برنج عنبربو یکی از باکیفیت ترین برنج های ایرانی می باشد ،که دارای خواص بی نظیری است، و برای حفظ ،خواص آن بهتر است آن را به صورت کته پخت و مصرف کرد ولی به دلیل مقاومت کم آندر دستگاه های پاکسازی ویا در هنگام حمل و نقل به نیم دانه یا به طور کلی به چند قسمت تقسیم شده اند . در ادامه به برخی از خصوصیات و ویژگی و کاربردهای برنج نیم دانه عنبربو می پردازیم که باید در خرید برنج عنبربو به آن توجه کرد:

    • این برنج دارای ظاهری با قد کوتاه و کمی عریض می باشد و در بیشتر موارد مانند برنج های ایرانی قد نمی کشد. این نوع برنج به عطر و طعم بی نظیرش معروف است، به طوری که اسم آن را نیز برنج عنبر بو نهاده اند،زیرا همانطور که می دانید عنبر به معنای ماده ای معطر می باشد، اما به دلیل قد کوتاه و ونیم دانه بودن وهم چنین قیمت مناسب، بیشتر در پخت و پز خانگی و پخت انواع دسر، شله زرد، آش و غذای کودک استفاده می شود.
    • این نوع برنج دارای طبع گرم ،می باشد و در مواردی زیادی باعث کم کردن علائم بسیاری از بیماری ها است. این نوع برنج به بهبود هضم کمک می کند، زیرا دارای بافت سبک و پوک مانند می باشد و برای افرادی که از اضافه وزن رنج می برند گزینه ی مناسب می باشد ، علاوه بر آن به دلیل مقوی بودن ، برای کودکان بسیار توصیه می شود چون به دلیل نیم دانه بودن همواره هضم راحتی دارد.
    • برنج عنبربو سرشار از فیبر و ویتامین های گروه B میباشد که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش میباشد، ویتامین Bنیز یکی ار فاکتور های مهم در تقویت ایمنی و مبارزه با التهابات است، از این برای پخت انواع آش و سوپ برای بیمارانی که در حال سپری کردن دوران نقاهت هستند گزینه ی مناسبی است.

    فروش بدون واسطه نیم دانه عنبربو ده کیلویی

    فروش بدون واسطه نیم دانه عنبربو ده کیلویی برنج نیم دانه عنبر بو صادراتی، یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب برنج، برای مصارف روزانه خانوارها است، چون این نوع برنج از نظر کیفی طعم و عطری مشابه برنج قد بلند دارد و البته از نظر عطر نیز از برنج دانه بلند معطر تراست وهم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشد.

    این مرکز یکی از بزرگترین فروشندگان مستقیم برنج می باشد که با اتکا با نیروی انسانی متخصص سعی در ساخت نیم دانه عنبربو و خوش پخت و فروش به خریداران محترم می باشد، این بازرگانی سعی دارد ،بهترین محصولات خود را با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا به صورت مستقیم وبا حذف واسطه ها و دلالان بازاری با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد.

    تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید