مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه برنج عنبر بو به قیمت عمده در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید .....

چه عواملی بر قیمت برنج عنبر بو موثر است؟شرکت صادرکننده برنج عنبربو باکیفیت در کرج
  • توزیع ویژه برنج عنبر بو کرج، به قیمت ارزان، در تمام شعب فروش در سطح شهر صورت می گیرد. قدمت کشت برنج عنبربو در خوزستان، مربوط به ده سال پیش می باشد. این برنج عطر و بوی خوبی دارد، اما دانه‌بلند نبوده و پس از پخت قد نمی‌کشد، اما به طور کلی برنج خوش‌پخت و خوش‌طعمی می باشد، که با داشتن طبع گرم، طرفداران زیادی را ترغیب به خرید مجدد کرده است.


    فروش ویژه برنج عنبر بو به قیمت عمده در کرج

    چه عواملی بر قیمت برنج عنبر بو موثر است؟

    چه عواملی بر قیمت برنج عنبر بو موثر است؟ برنج عنبر بو را مانند تمام برنج‌های دیگر، می توان به صورت کته یا آبکشی درست کنید، دانه های آن کوتاه و بزرگ است و عطر و بوی آن تمام خانه را پر می‌کند، از نظر قیمت، این برنج از اکثر برنج‌های ایرانی و خارجی مناسب‌تر و به صرفه تر می باشد و تمام اقشار مردم، با در آمد متفاوت، می توانند آن را خریداری کنند. این محصول، علاوه بر سبک بودن، ارگانیک و طبیعی نیز می باشد.

    برنج عنبر بو در زمین هایی کشت می شود، که عاری از هر گونه سم یا ماده شیمیایی در خاک بوده و از خاک سالمی برای کشت آن استفاده می کنند؛ در نتیجه، برنج برداشت شده نیز سالم و طبیعی است و مصرف آن هیچ ضرری ندارد، طبع گرم برنج عنبر بو از دیگر خصوصیات خوب آن است، زیرا در فصول سرد سال و برای افراد سرد مزاج گزینه موثر و مفیدی خواهد بود. این نوع برنج ها مانند برنج‌های شمالی طبع سردی ندارد و برای افرادی با این طبع، مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

    کشت برنج عنبربو در زمین‌های خشک و سخت خوزستان با داشتن آب شور در سال 98 آغاز شد و در شهرهایی مثل شوشتر، اهواز، شادگان و دزفول این برنج توسط شالیکاران و کشاورزان کشت شد و کم کم به برنجی پرطرفدار در کشور تبدیل شد.

    این محصول، به آب بسیار کمی نیاز دارد و شوری آب زمین های جنوب باعث شده، خوراکی بسیار سبک باشد و هضم آن راحت انجام شود، به همین علت، کربوهیدرات به چربی شکم تبدیل نمی شود و معده و روده را تحریک نمی‌کند و باعث کاهش التهابات می‌شود.

    شرکت صادرکننده برنج عنبربو باکیفیت در کرج

    شرکت صادرکننده برنج عنبربو باکیفیت در کرج برنج عنبر بو اصل، علاوه بر فروش در بازار های داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می شود؛ قیمت این برنج به نسبت برنج های شمالی کمتر و مناسب تر می باشد. فروش فوق العاده این برنج، با کیفیت بالا و در فروشگاه های عرضه کننده انواع برنج با قیمت مناسب صورت می گیرد. شرکت احمدی یکی از شرکت های صادر کننده برنج عنبربو با کیفیت می باشد، که در بسته بندی های شیک و استاندارد و در حجم های متنوع، آن را به کشورهای بسیاری صادر می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید