مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه برنج عنبربو به قیمت عمده در خوزستان

آنچه در این مقاله می خوانید .....

لیست قیمت انواع برنج عنبر بو موجود در بازارخرید مستقیم برنج عنبربو باکیفیت از خوزستان
  • برنج از پرمصرف ترین اقلام خوراکی است که این روزها قیمت سرسام آورش داد مشتریان این محصول ارزشمند را درآورده است. برای خرید و آگاهی از قیمت برنج عنبربو خوزستان حتما به مراکز معتبر خرید و فروش این نوع برنج مراجعه کنید تا از نرخ‌های واقعی و ویژه مطلع شوید.

    فروش ویژه برنج عنبربو به قیمت عمده در خوزستان

    لیست قیمت انواع برنج عنبر بو موجود در بازار

    لیست قیمت انواع برنج عنبر بو موجود در بازار مرکز اصلی تولید برنج عنبربو در ایران، استان خوزستان می‌باشد. این استان بزرگ کشور بیش از نهصد هزار تن برنج تولید می‌کند که نوع عنبربو بیشترین میزان آن را به خود اختصاص داده است. این برنج با کیفیت دو نوع متفاوت در بازار دارد:

    برنج عنبربو سیروان:
    این نوع برنج که از کیفیت بسیار عالی برخوردار است در شهرستان سیروان استان ایلام کشت می‌شود. بسیار خوش عطر و لذید است که برای مهمانی‌ها و رستوران‌ها مورد طبخ قرار می‌گیرد.

    برنج عنبر بو امامی یا گلالک:
    بیژن امامی کارخانه داری است که برنج ممتاز شوشتر را با این اسم برندسازی کرده و آن را به صورت بسته بندی در بازار توزیع می‌کند. برنج امامی از جمله بهترین نوع برنج عنبر بو است که دانه‌های ریز و شکسته در آن بسیار کمیاب است.

    جالب است بدانید برنج عنبر بو جنوب به دلیل عطر خوش و رایحه دلپذیرش به این نام لقب گرفته است. اما داشتن ویژگی‌هایی باعث شده که برنج عنبر بو در بین افراد محبوب شود که این ویژگی‌ها عبارتند از:

    • کسانی که سوء تغذیه دارند می‌توانند از این نوع برنج استفاده کنند.
    • در شرایط محیطی مقاوم هستند و به آب کمتری نسبت به برنج‌های شمال نیاز دارند.
    • اغلب برنج‌های اعلا عنبر بو بدون وجود کودهای شیمیای و سمی و به صورت ارگانیک تولید می‌شوند که همین مساله سلامت و درجه کیفی این محصول را بالا برده است.
    • قیمت این محصول نسبت به برنج‌های شمال کشور بسیار مناسب تر است.
    • برنج عنبر بو سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز بدن است و به افراد سرد مزاج خوردن آن توصیه می‌شود.

    لیست قیمت این محصولات روزانه تغییر می‌کند و نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن‌ها گفت، اما به طور تقربیی هر کیلو برنج عنبر بو بین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بستگی به کیفیت و منطقه تولید آن دارد.

    خرید مستقیم برنج عنبربو باکیفیت از خوزستان

    خرید مستقیم برنج عنبربو باکیفیت از خوزستان افراد و شرکت‌هایی که محصولاتی مانند برنج را به صورت عمده خرید و فروش می‌کنند همیشه به دنبال بهترین محصول با کیفیت هستند. از این رو می‌توانند برای خرید برنج عنبر بو اعلا خوزستان با شرکت بازرگانی ما تماس بگیرند.
    لیست قیمت انواع این محصولات در اختیار تمام مشتریان قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین مسائلی که ما به آن توجه بسیار زیادی داریم تضمین کیفیت این محصولات است. اگر قصد خرید عمده داشته باشید می‌توانید در ابتدا نمونه محصول را مورد بررسی قرار دهید و بعد خرید خود را تکمیل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید