مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم برنج عنبر بو فله

آنچه در این مقاله می خوانید .....

برنج عنبر بو جهت تقویت سلامتی قلب و عروقصادرات مستقیم برنج عنبر بو فله
  • فروش مستقیم برنج عنبر بو فله بازار گرمی دارد چون تاثیر مهمی روی افزایش میزان فروش محصول داشته است و مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری خرید خود را انجام دهند.

    برنج عنبر بو برنجی قد کوتاه و چاق است عطر و طعم بی نظیری دارد و بر خلاف دیگر برنج های ایرانی بعد از پخت قد نمی کشد و طبع گرمی دارد.

    فروش مستقیم برنج عنبر بو فله

    برنج عنبر بو جهت تقویت سلامتی قلب و عروق

    برنج عنبر بو جهت تقویت سلامتی قلب و عروق برنج عتبر بو برای تقویت قلب و عروق فوق العاده می باشد چون فشار خون بالا را پایین می آورد و این به دلیل سدیم کمی است که در آن وجود دارد و خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد علاوه بر این برنج عنبر بو همانند دیگر برنج های ایرانی خواص فراوانی دارد به عنوان باعث کاهش تری گلیسیرید خون می شود که این به نوبه خودش باعث حفظ سلامتی قلب و عروق می گردد.

    خطر ابتلا به انواع سرطان ها علی الخصوص سرطان کولورکتال و روده را کاهش می دهد و این به دلیل فیبر و آنتی اکسیدان های فراوانی است که در آن وجود دارند به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد خطر بیماری های آلزایمر را کاهش می دهد باعث کاهش تحریک روده و معده می شود برنج عنبر بو چون طبع گرمی دارد خطر ابتلا به بیماری جسمی و روحی را کاهش می دهد و برای افراد سرد مزاج بهترین گزینه می باشد.

    برای افرادی که دچار سوء تغذیه شده اند بسیار مفید است فیبر دارد و دستگاه گوارش را تقویت می کند علائم سندروم روده تحریک پذیر را از بین می برد و به رشد باکتری های مفید روده کمک می کند خاصیت دیورتیک طبیعی دارد و به درمان عفونت های مثانه و کلیه کمک خواهد کرد باعث دفع سموم و چربی ها از بدن می شود از التهاب در روده جلوگیری خواهد کرد.

    صادرات مستقیم برنج عنبر بو فله

    صادرات مستقیم برنج عنبر بو فله صادرات مستقیم برنج عنبر بو فله با بهترین مرغوبیت انجام می شود به همین دلیل ارزآوری عالی نصیب کشور شده است علاوه بر این مزیت های فراوان برنج عنبر بو موجب گردیده بازار صادرات پررونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

    • دارای ویتامین های ب، E، مواد مغذی، فیبر و مواد معدنی فراوانی می باشد.
    • هضم آن آسان تر است و چربی شکمی ایجاد نمی کند.
    • به آب کمتری نسبت به دیگر برنج های شمال نیاز دارد.
    • در کشت آن از سموم شیمیایی و کود استفاده نمی شود به همین دلیل کاملا ارگانیک است.
    • در مقایسه با دیگر برنج های ایرانی قیمت کمتری دارد.
    • بر خلاف دیگر برنج های ایرانی طبع گرمی دارد و همین ها باعث شده اند همیشه و در سخت ترین شرایط اقتصادی خرید برنج عنبر بو باکیفیت و صادرات برنج عنبر بو افزایش یابد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید