مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده برنج عنبربو دزفول

آنچه در این مقاله می خوانید .....

برنج عنبربو دزفول چه مشخصاتی دارد؟فروش مستقیم برنج عنبربو دزفول
  • دزفول شهری در شمال خوزستان در جنوب غربی کشور عزیزمان می باشد که یکی از بهترین انواع برنج عنبربو در ایران را تولید می کند و بخش عظیمی از این صنعت را از آن خود گردانیده است. فروشگاه معتبر ما نیز در این عرصه بازنمانده و تحت عنوان تجاری و پر آوازه برنج کار در حال توسعه فعالیت خویش و ارسال به سراسر کشور است. برنج عنبربو دزفول یکی از محصولات مهم فروشگاه پر آوازه ما می باشد.فروشنده برنج عنبربو دزفول

    برنج عنبربو دزفول چه مشخصاتی دارد؟

    برنج عنبربو دزفول چه مشخصاتی دارد؟ برنج عنبربو دزفول و به طور کل برنج استان خوزستان که در اهواز و دیگر مناطق نیز کشت و برداشت می شود؛ یکی از خوشمزه ترین برنج های عنبربو را تولید می نماید.

    برنج عنبربو اهواز ابتدا شلتوک بوده و سپس به برنج عنبربو تبدیل می شود این برنج که نوع دیگرش در دزفول کشت داده میشود دارای مشخصه های فراوانی است که این مشخصه ها بین دو برنج اهواز و دزفول یکسان است شما می توانید مشخصات مرغوب ترین نوع برنج عنبربو را از سایت فروشگاهی برنج کار بخواهید، مشخصات برنج عنبربو دزفول به شرح زیر می باشند:

    • دانه برنج متوسط رو به بلند است و از قسمت بالا حالت برش کجی را به خود اختصاص داده که یکی از نشانه های تشخیص برنج عنبربو می باشد.
    • دانه برنج عنبربو سفید رو به رنگ کرمی است که رنگ آن به سفید و تناژ رنگی از کرم شبیه می باشد.
    • دانه برنج عنبربو باریک نبوده و دانه کمی ضخیم تر می باشد.
    • برنج عنبربو اهواز رایحه بسیار متلایم و خوشی دارد به طوریکه می توان به سادگی آن را حس کرد.
    • در صورتیکه که برنج در برنج کوبی به وسیله دستگاه سورتینگ برنج سورت شده باشد باید فاقد هرگونه اضافه های برنجی دیگر از جمله سنگ، کلوخ سنگ، خاک، برنج ریز و زوائدی که با نام محلی دنان شناخته می شود؛ باشد در غیر اینصورت برنج سورت نشده است و بهتر است در خرید آن دقت گردد.

    فروش مستقیم برنج عنبربو دزفول

    فروش مستقیم برنج عنبربو دزفول فروش مستقیم برنج عنبربو عمده از فروشگاه ما صورت می پذیرد فروشگاه برنج کار بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می کند شما می توانید با مراجعه به قسمت مشاوره و فروش از امتیاز مشاوره رایگان ما بهره مند گردید.

    فروشگاه برنج کار با داشتن تیم پشتیبان قوی و مجرب و اساتید کارآمد در زمینه بررسی و انتخاب، آماده اطلاع رسانی و راهنمایی شما عزیزان در زمینه های قبل از فروش و بعد از فروش است. شما می توانید از قسمت تماس با ما؛ سوالات خود را با ما در میان بگذارید و خریدی رویایی و شگفت انگیز را همراه با ما تجربه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید