مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده نیم دانه عنبربو ده کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

بررسی ارزش غذایی نیم دانه عنبر بو جنوبکارخانه تولید انواع نیم دانه عنبربو ده کیلویی
  • برنج یکی از اصلی ترین خوراک ایرانیان می باشد که همراه با خورش های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل های مختلفی در ایران طبخ می شود که برنج ایرانی دارای گونه های متفاوتی می باشد و نیم دانه عنبر بو درجه یک یکی از انواع برنج های ایرانی جنوب کشور می باشد که امروزه عطر و طعم بی نظیر آن آواز ایران شده است و مجموعه حاضر یکی از عرضه‌کنندگان عمده نیم دانه عنبربو ده کیلویی می باشد که این محصول با کیفیت ایرانی الاصل را از طریق فروشگاه اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    عرضه عمده نیم دانه عنبربو ده کیلویی

    بررسی ارزش غذایی نیم دانه عنبر بو جنوب

    بررسی ارزش غذایی نیم دانه عنبر بو جنوب از نکات جالبی که برای استفاده از این نوع برنج باید بدانید این است که طبع این نوع برنج بر خلاف برنج های دیگر گرم است و بنابراین افرادی با طبع گرم که خوردن برنج های دیگر آنها را دچار مشکل می کنند می توانند بدون نگرانی از این برنج بهره ببرند و این برنج ابتدا در جنوب کشور و خوزستان به عمل آمده است و جای تعجب دارد که چگونه در شرایط آب و هوایی گرم جنوب و خاک شور آن، چنین برنجی با عطر و طعمی استثنایی به عمل آمده است.

    مشخصات برنج نیم دانه عنبر بو

    • برنجی چاق و قد کوتاه می باشد که همچون برنج های دیگر قد نمی کشد ولی عطر و طعمی بی نظیر دارد که جایگزین این ویژگی می شود.
    • برنجی سبک و زود هضم می باشد و به چربی های شکمی تبدیل نمی شود.
    • به صورت نیم دانه و تمام دانه موجود می باشد که معمولاً در مصارف خانگی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    بررسی ارزش غذایی برنج عنبر بو

    برنج محصولی است که دارای انواع متنوعی از مواد مغذی و ویتامین ها و عناصر مورد نیاز بدن میباشد که مصرف آن برای تمام سنین توصیه می‌شود.

    کالری برنج بالا می باشد و بنابراین می تواند انرژی یک وعده غذایی انسان را به طور کامل تامین کند بنابراین اگر به دنبال غذایی پر انرژی هستید برنج را انتخاب کنید.

    برنج عنبر بو همچون دیگر برنج ها حاوی کربوهیدرات می باشد بنابراین مصرف آن برای افراد دیابتی مناسب نیست ولی افرادی که به دنبال افزایش وزن خود هستند می‌توانند برنج را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

    کارخانه تولید انواع نیم دانه عنبربو ده کیلویی

    کارخانه تولید انواع نیم دانه عنبربو ده کیلویی مجموعه حاضر با کسب سالها تجربه و سابقه در زمینه تولید برنج ایرانی توانسته در تولید نیم دانه عنبربو ممتاز بسیار موفق عمل کند و خط تولید فعالی داشته باشد که معمولا این محصول هر روزه با استقبال مشتریان زیادی روبرو است و در بسته بندی های ده کیلویی به فروش می رسد که اگر شما نیز به دنبال خرید این برنج پرآوازه هستید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه اقدام به خرید نمایید و با قیمت و طرز پخت این نوع برنج آشنا شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید