مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه برنج عنبر بو محلی اهواز 20 کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

دانستنی هایی درباره برنج عنبر بو محلی عرضه بدون واسطه برنج عنبر بو محلی اهواز
  • عرضه برنج عنبر بو محلی اهواز در کیسه های ۲۰ کیلویی با بهترین کیفیت و طعم به تمام نقاط کشور. برای راحتی کار شما امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری نیز فراهم شده است.

    عرضه برنج عنبر بو محلی اهواز 20 کیلویی

    دانستنی هایی درباره برنج عنبر بو محلی

    دانستنی هایی درباره برنج عنبر بو محلی برنج عنبر بو یک برنج محلی استان اهواز است که در شهرستان خوزستان به دلیل آب و هوای گرم و خشک که مناسب این برنج است کاشت می گردد.

    البته برنج عنبر بو در استان های دیگری نیز کشت می گردد. این برنج دارای عطر و طعم بی نظیری است و در کنار برنج های شمالی طرفدار دارد.

    پخت این برنج بسیار آسان می باشد. ممکن است که برنج عنبر بو به خوبی برنج های شمالی قد نکشد ولی دارای طعم عالی است.

    اگر این برنج را برای مهمانان مناسب نمی دانید به شما پیشنهاد می کنم برای مصارف خودتان هم که شده این برنج خوش طعم را مصرف کنید.

    این برنج محلی دارای مواد مغذی و ویتامین های فراوان بوده و بسیار مفید می باشد.

    این برنج برای کسانی که فشار خون یا دیابت دارند مفید می باشد. همچنین برنج عنبر بو بسیار سبک و زود هضم می باشد و احساس سنگینی در شما ایجاد نخواهد کرد.

    در تولید این برنج از هیچ گونه ماده شیمیایی و کود شیمیایی استفاده نشده است بنابراین کاملا ارگانیک و سالم می باشد. با پخت برنج عنبر بو، بوی خوش آن شما را متحیر خواهد کرد. این برنج کاملا یکدست می باشد و دانه های ریز با آن مخلوط نیست. برنج عنبر بو در مقایسه با برنج های گیلان طبع گرمی دارد و با برنج های شمال متفاوت می باشد. نام این برنج از لغت عنبر که به معنای خوش بو و خوش عطر است گرفته شده، عنبر نیز یک ماده ای است که از شکم یک ماهی جنوبی گرفته می شود و از آن در عطر سازی استفاده می شده است شاید به همین دلیل بوی خوش و عالی این برنج، نام آن عنبر بو شده است. توصیه می شود برنج عنبر بو را هنگام پخت آبکش نکنید زیرا عطر فوق العاده آن را کم می کند.

    عرضه بدون واسطه برنج عنبر بو محلی اهواز

    عرضه بدون واسطه برنج عنبر بو محلی اهواز برنج عنبر بو خوش عطر و طعم را می توانید به صورت مستقیم و بی واسطه از ما تهیه کنید و از طعم عالی و خواص بی نظیر این برنج محلی لذت ببرید. این برنج محلی اهواز در کیسه های ۲۰ کیلویی آماده فروش می باشند، برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با شماره های ما تماس گرفته و یا به سایت ما مراجعه کنید و سفارشات خود را ثبت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید