مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات برنج ایرانی به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید .....

آشنایی با مراحل صادرات برنجبررسی آمار صادرات برنج در سال گذشتهآشنایی با بهترین نوع برنج ایرانی جهت صادراتصادرات برنج ایرانی درجه یک به عراق
  • در سال های اخیر صادرات برنج ایرانی به عراق با رشد چشمگیری رو به رو شده است و یکی از دلایل این امر، مرز زمینی وسیعی است که با این کشور داریم و از طرفی به دلیل کیفیت بالای برنج ایرانی، کشورهای بسیاری به عنوان مشتریان دائمی این محصول محسوب می شوند که عراق یکی از آن هاست. ولی نکته مهم در صادرات این محصول، آشنایی با قوانین آن بوده که در ادامه قصد داریم به توضیح مختصر آن ها بپردازیم.

    صادرات برنج ایرانی به عراق

    آشنایی با مراحل صادرات برنج

    آشنایی با مراحل صادرات برنج برنج را می توان به عنوان یکی از پرمصرف ترین غلات در دنیا معرفی نمود و به همین دلیل تاجران برنج را به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای صادرات در نظر گرفته اند و بدین ترتیب توانسته اند سالانه به سود خوبی دست پیدا کنند. ولی نکته مهم و قابل توجه در امر صادرات توجه به قوانین کشور مقصد و فرهنگ و شناخت ذائقه مردم آن می باشد.
    برنج ایرانی به دلیل عطر و طعم فوق العاده اش، مورد پسند مردمان کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای خزر می باشد و سالانه مقادیر قابل توجهی از برنج ایرانی به کشورهایی همچون عراق، قطر، عمان، کویت، روسیه، ارمنستان و … صادر می شود.

    حال این سوال مطرح می شود که مراحل صادرات برنج چیست و تاجران برای اینکه بتوانند در عرصه بازارهای جهانی به رقابت بپردازند باید از چه قوانینی مطلع باشند و چه مراحلی را انجام دهند که ما در اینجا به طور خلاصه به بیان آن ها می پردازیم:

    • مشخص نمودن بازار هدف و بازاریابی کالای مربوطه در آن کشور
    • ارسال پیش فاکتور برای کشور مربوطه و مشخص نمودن همه شرایط بسته بندی و کیفیتی با توجه به قوانین صادرات
    • برآورد هزینه های گمرکی
    • گرفتن مجوز صادرات از سازمان های مربوطه
    • ارسال کالا با توجه به شرایطی که با خریدار مقرر نموده اید.

    همانطور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم، بدست آوردن اطلاعات کافی درباره بازار هدف و بازاریابی کالا بسیار مهم است و شما می توانید در این رابطه با مشاوران و کارشناسان خبره ی شرکت های بازرگانی مشورت نموده و بهترین محل را برای صادرات محصول خود انتخاب نمایید.
    و همچنین بعد از عقد قرارداد باید بسته بندی محصول خود را با توجه به آن چه مشتری از شما خواسته است، انجام دهید تا بتوانید اعتماد و نظر آن ها را جلب نموده و آن ها را به مشتریان دائمی برای خود تبدیل نمایید.
    نکته مهم دیگر درباره شیوه ی ارسال کالا می باشد که شما می توانید با توجه به راه های دسترسی کشور مقصد، کالای خود را با ماشین یا کشتی به آن جا بفرستید.
    همچنین یکی دیگر از مراحل مهم صادرات کالا پر نمودن فاکتور پروفرما و عمل نمودن به همه ی مفاد آن می باشد و همه اطلاعات مربوط به کالا اعم از شیوه ارسال، فروشنده و خریدار در این فاکتور درج می شود که برای پر نمودن آن می توانید از راهنمایی کارشناسان تجاری استفاده کنید.

    بررسی آمار صادرات برنج در سال گذشته

    بررسی آمار صادرات برنج در سال گذشته با توجه به توضیحاتی که در بالا درباره کیفیت برنج ایرانی و محبوبیت آن در بین کشورهای همسایه دادیم، می توانیم به طور یقین بیان کنیم که صادرات این محصول در سال های اخیر از رشد خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث رونق صادرات برنج ایرانی در دنیا شده است.

    حال که برنج ایرانی توانسته است بر سر سفره خارجی ها راه پیدا کند، تجار ایرانی باید قدر این اعتماد را بدانند و محصول باکیفیت را برای صادرات انتخاب کنند تا مورد پسند مصرف کنندگان و مشتریان خارجی باشد و موجب سلب اعتماد آن ها نشود.
    بدین منظور بهتر است از کارشناسان تجاری ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید بیشترین سودآوری را داشته باشید و از این فرصت کمال استفاده را بنمایید و محصول صادراتی خود را با توجه به مفاد قرارداد و سلیقه مشتریان خود، آماده نمایید.

    صادرات برنج می تواند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد و به همین دلیل این امر باید از سوی دولت مردان مورد توجه قرار گیرد و بستر مناسب برای صادرکننندگان فراهم شود.

    آشنایی با بهترین نوع برنج ایرانی جهت صادرات

    آشنایی با بهترین نوع برنج ایرانی جهت صادرات همانطور که می دانید محصول صادراتی باید از بالاترین درجه کیفی برخوردار باشد تا بتواند در رقابت با دیگر محصولات خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و عقب نماند و این نکته باید مورد توجه تجار قرار گیرد.

    تاجرانی که قصد صادرات برنج را دارند باید بهترین نوع برنج ایرانی را برای اینکار انتخاب نمایند تا بتوانند انتظار خریداران را به بهترین شکل ممکن برآورده سازند و نظر آن ها را جلب نمایند.
    برنج ایرانی درجه یک که در شمال و جنوب کشور کشت می شود باید از نظر ظاهری یکدست بوده و دانه های شکسته در آن وجود نداشته باشد و از طرفی دارای عطر و طعم فوق العاده باشد و در مراحل پخت به بالاترین درجه کیفی رسیده و طعم فوق العاده ای داشته باشد.
    بسته بندی محصولات صادراتی نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا بتواند مشتریان را به سوی خود جذب نموده چرا که نوع بسته بندی می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش، بسیار تاثیرگذار باشد.

    با توجه به آمار صادرات برنج در سال های اخیر، برنج طارم هاشمی بیشترین میزان صادرات را داشته است و توانسته در بازارهای هدف به بالاترین سطح صادرات برسد و نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل ممکن تامین نماید.

    صادرات برنج ایرانی درجه یک به عراق

    صادرات برنج ایرانی درجه یک به عراق همانطور که گفتیم صادرات برنج به عراق به دلیل تقاضای بالای بازار این کشور از رونق خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث سودآوری بالایی برای تجار و تولیدکنندگان شده و ارزآوری اقتصادی خوبی برای کشور به همراه داشته است.
    امروزه شرکت های بازرگانی زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که مجموعه ما یکی از بزرگترین و معروف ترین آن ها بوده و سالانه مقادیر قابل توجهی از برنج درجه یک ایرانی از طریق این مجموعه به عراق صادر می شود.

    مشتریان خارجی برنج ایرانی می توانند به راحتی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و محصول موردنیازشان را سفارش دهند و بعد از قطعی نمودن سفارش، تمامی مراحل صادرات به راحتی و در کمترین زمان ممکن از سوی ما انجام شده و مطابق با سلیقه مشتری در بسته بندی های مناسب، ارسال می شود.

    ما به دلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، برنج مرغوب را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه نموده ایم و همین امر باعث سودآوری بالایی برای آن ها شده است و یکی از دلایل انتخاب این مجموعه از سوی آن ها، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید