مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش برنج عنبر بو فله جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید .....

تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟تولیدکننده عمده برنج عنبر بو فله جنوب
  • برنج عنبر بو یکی از برنج های خوش عطر و بو است. برای خرید برنج عنبر بو فله جنوب باید یه سر به جنوب کشور و شهر خوزستان زد چون مرکز کشت این نوع برنج شهرهای جنوبی کشور است.برنج عنبر بو یکی از چندین مدل برنج است که در جنوب کشور کشت می شود که خود برنج عنبر بو چندین نمونه دارد: برنج عنبر بو سیروان، برنج عنبر بو امامی است

    شرکت فروش برنج عنبر بو فله جنوب

    تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟

    تفاوت برنج عنبر بو جنوب با چمپا چیست؟ برنج به عنوان یک وعده غذایی اصلی ایرانیان است که سهم و نقش بسیاری در تغذیه و سفره های آنان دارد. برنج هم در شهرهای شمالی هم در شهرهای جنوبی کشورمان کشت می شود. که برنج های تولید شده در شهرهای شمالی با برنج های تولیدی شهرهای جنوبی از نظر رنگ، طعم، عطر و خواص با هم متفاوتند.

    تفاوت برنج شمال با جنوب: برنج شمال نسبت به برنج جنوب از قیمت بالاتری برخوردار است، برنج شمال طبعی سرد و برنج جنوب طبعی گرم دارد، برنج جنوب چاق و قد کوتاه است و موقع پخت خیلی قد نمی کشد ولی برنج شمال قد بلند و کشیده است و به هنگام پخت حسابی ری می کند و قد می کشد، برنج شمال تنوع بسیار زیادی دارد در حالی که برنج جنوب متنوع نیست و تعداد و انواع آن محدود است، برنج شمال برای کاشت به آب زیادی احتیاج دارد ولی برنج جنوب به آب کم تری نیاز دارد، برنج شمال تقاضا و طرفدار زیادی دارد در صورتی که برنج جنوب همه پسند نیست.

    تفاوت برنج عنبر بو و برنج چمپا: در واقع برنج چمپا نام دیگر برنج عنبر است اما برنج عنبر بو در شهرهای جنوبی کشت می شود در صورتی که برنج چمپا در شهرهای شمالی کشت می شود.

    برنج عنبر بو ارزان تر از برنج های دیگر است ولی این دلیلی بر کیفیت پایین آن نیست بلکه دلیل ارزانی آن این است که برنج عنبر بعد از پخت خوب قد نمی کشد و ظاهر خوبی ندارد.

    تولیدکننده عمده برنج عنبر بو فله جنوب

    تولیدکننده عمده برنج عنبر بو فله جنوب تولید عمده برنج عنبر بو در جنوب کشور و بیشتر در شهرهای شوشتر، خوزستان، اصفهان و ایلام صورت می گیرد. برنج عنبر بو نیاز به آب زیادی ندارد و به دلیل مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف و مقاومت بالا در برابر آفات نیاز به سم پاشی و کودهای شیمیایی ندارد بنابراین این نوع برنج، برنجی طبیعی و کاملا ارگانیک است.

    خواص برنج عنبر بو: به دلیل طبع گرم آن برای افراد سرد مزاج مناسب است، هضم آن راحت است، باعث کاهش فشار خون می شود، برای افرادی که دچار سوء تغذیه هستند مناسب است، برای افراد دیابتی مناسب است، بیماری های جسمی و روحی را کاهش می دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید