مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید هرکیلو برنج عنبر بو درجه یک با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید .....

پر فروش ترین نوع برنج عنبر بو در بازارفروش هرکیلو برنج عنبربو اعلا با تخفیف ویژه
  • برنج عنبر بو درجه یک شمال، با درجه کیفی های مختلف به بازار ارائه می شود. قیمت هرکیلو برنج عنبربو، با توجه به شرایط بازار، هر روز دچار نوسان است و متغیر می باشد. این برنج، علاوه بر تولید در شهر های شمالی، در استان خوزستان نیز به تولید می رسد و از جایگاه ویژه ای میان افراد و خانواده های ایرانی، برخوردار است. برنج عنبر بو، علاوه بر برخورداری از کیفیت خوب، دارای عطر و طعم بی نظیری نیز هستند. انواع این برنج، به دیگر کشور ها هم صادر می شود و کشور های وارد کننده، از عرضه این محصول در بازار های خود، رضایت کافی را داشته اند.

    خرید هرکیلو برنج عنبر بو درجه یک با قیمت استثنایی

    پر فروش ترین نوع برنج عنبر بو در بازار

    پر فروش ترین نوع برنج عنبر بو در بازار برنج، محصولی بسیار پر خاصیت است و در طب سنتی، دارای طبعی سرد است. زمین های شمال کشور، به دلیل پر آب بودن و باران فراوان، همواره مهد کشت این محصول به شمار می آید. خوزستان در بین تمامی شهر های ایران، به عنوان تولید کننده شاخص برنج به حساب می آید. از اغاز تولید این برنج تاکنون، ده سال می گذرد و اهالی شهر شوشتر، نام عنبر بو را بر این برنج نهادند. تولید این محصول علاوه بر شهرهای استان خوزستان، در ایلام، اصفهان و خراسان رضوی نیز انجام می شود. برنج عنبر بو، انواع مختلفی دارد که در ذیل به طور مختصر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

    • عنبر بو سیروان: این برنج، در مناطق مختلف شهرستان سیروان ایلام، کشت می شود و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.
    • عنبر بو امامی: از انواع با کیفیت تولیدات شهر شوشتر به شمار می آید و کارخانه تولید این برنج، در شهر شوشتر، سال 1370 تاسیس گردید. نام دیگر این برنج گلالک است و از میزان بسیار کمی دانه های شکسته برنج برخوردار است.

    در واژه نامه و لغت نامه دهخدا، عنبر به ماده ای خوش بو، اطلاق می شود. نام دیگر برنج عنبر بو، چمپا است و این برنج، علاوه بر تولید در شهر های غربی کشور، در شمال ایران نیز کشت می شود. برنج های عنبر بو، قد کوتاهی دارند و اهالی شمال کشور، این محصولات را، چمپا خطاب می کنند. چمپا، خوش طعم ترین و با کیفیت ترین نوع برنج عنبر بو به شمار می آید.

    فروش هرکیلو برنج عنبربو اعلا با تخفیف ویژه

    فروش هرکیلو برنج عنبربو اعلا با تخفیف ویژه برنج عنبر بو، به صورت کیلویی و کیسه ای، در کشور به فروش می رسد. انواع مختلف این محصول، همواره در جشنواره ها، از تخفیفات خوبی برخوردار هستند و به دلیل داشتن طعم بی نظیر و کیفیت بسیار بالا، به دیگر کشور ها نیز ارسال می شوند. این محصول، دارای مقادیر فراوانی ویتامین های B و E است و بسیاری از بیماری های روحی و جسمی را درمان می کند. در فرآیند، تولید و کشت این برنج، از کود ها و سموم شیمیایی استفاده نمی شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید