مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی بزرگ برنج عنبربو باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید .....

اطلاعاتی درباره برنج عنبربو باکیفیتقیمت روز برنج عنبربو باکیفیت
  • تولیدی بزرگ برنج عنبربو باکیفیت را به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می کند. برنج عنبربو یکی از بهترین انواع برنج ایرانی بوده که در مناطق مختلفی از کشور کشت می شود. تولید کننده با عرضه برنج عنبربو درجه یک و فروش مستقیم آن به خریداران عمده توانسته است سود خوبی را از فروش نصیب خود سازد. تولیدی بزرگ جهت دسترسی سریعتر و ارزانتر مشتری به این نوع برنج آن را به صورت آنلاین هم عرضه می کند.

    تولیدی بزرگ برنج عنبربو باکیفیت

    اطلاعاتی درباره برنج عنبربو باکیفیت

    اطلاعاتی درباره برنج عنبربو باکیفیت

    در ایران ارقام مختلفی از برنج کشت می شود. یکی از آنها برنج عنبربو بوده که بیشتر در جنوب ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز کشت می شود. در حال حاضر باکیفیت نوع برنج عنبر بود در استان های خوزستان، ایلام و جنوب فارس تولید می شود. این برنج دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده که آن را از سایر انواع برنج به خوبی متمایز می کند.

    عنبربو از نظر ظاهری قدی کوتاه داشته و در اصطلاح چاق است. به مانند ارقام برنج هایی که در شمال کشور کشت می شود، قد نمی کشد اما عطر و بوی خوب و طعم دلپذیری دارد. برخلاف برنج های دیگر طبع گرمی دارد. هم به صورت نیم دانه و هم تمام دانه در بازار وجود دارد که مشتری با توجه به نیازش می تواند آن را خریداری کند. بیشتر به صورت بسته بندی شده در کیسه های 5، 10 و 20 کیلوگرمی برای فروش آماده می شود.

    این برنج کاملا ارگانیک است. در تولید آن از سموم و آفات کش های شیمیایی استفاده نمی شود. به همین دلیل خواص فراوانی برای آن ذکر شده است. ضمن آنکه سرشار از ویتامین های گروه B و E، فیبر و سایر مواد معدنی و مورد نیاز برای بدن می باشد.

    قیمت روز برنج عنبربو باکیفیت

    قیمت روز برنج عنبربو باکیفیت

    قیمت برنج عنبربو باکیفیت در بازار برنج متغیر است. تفاوت قیمت ها و نوسانات آن عوامل و دلایل متعددی دارد که از جمله آنها می توان به میزان عرضه و تقاضا، نحوه عرضه و فروش، درجه کیفی، افزایش قیمت مزد کارگر، صادرات و… اشاره نمود. هرچه دانه های برنج کشیده تر و یکدست تر باشند، قیمت آن نیز بیشتر است. از سوی دیگر فروش و نحوه توزیع اثر مستقیمی بر قیمت تمام شده برنج عنبربو برای مصرف کننده دارد.

    امروزه فروش اینترنتی سبب حذف واسطه و رسیدن محصول به صورت مستقیم به دست خریداران دارد. موضوعی که سبب کاهش قیمت ها گردیده و تمایل مشتری را به خرید آنلاین افزایش داده است. اگر قصد خرید برنج عنبربو دارید و می خواهید از قیمت روز آن اطلاع یابید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید