مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه کننده برنج عنبربو چمپا

آنچه در این مقاله می خوانید .....

مشخصات انواع برنج عنبربو چمپاتولید ویژه برنج عنبربو چمپا
  • برنج عنبربو چمپا یکی از برنج های خوش عطر و خوش پخت ایرانی است که از مهمترین مناطق کشت آن در کشور می توان به مناطق جنوبی کشور از جمله خوزستان اشاره کرد، این برنج با توجه به کیفیت اقلیم کشت و میزان کیفیتی که دارد به قیمت های متنوعی ارائه می شود، اما اگر قصد خرید این برنج را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب دارید می توانید از طریق ارائه کننده این محصول به صورت مستقیم و آنلاین اقدام بفرمایید.

    ارائه کننده برنج عنبربو چمپا

    مشخصات انواع برنج عنبربو چمپا

    مشخصات انواع برنج عنبربو چمپا در ادامه قصد داریم تا درباره مشخصات کلی انواع برنج چمپا و ویژگی ها آن توضیحاتی را به صورت مختصر و مفید خدمتتان ارائه دهیم.

    تولید برنج عنبربو چمپا در مناطق مختلف کشور از شمال تا جنوب و شرق و غرب انجام می گیرد، اما این برنج به دلیل سازگاری بیشتری که با محیط های حاره و اقلیم های گرمسیری دارد در مناطق جنوبی کشور به میزان بیشتری کشت شده و از کیفیت بهتری نیز بهره مند می باشند.

    از مهمترین مشخصات انواع برنج چمپا عنبربو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • انواع این برنج به دلیل خصوصیات ژنتیکی منحصربه فردی که دارد در برابر آفات و بیماری ها از مقاومت بالایی بهره مند می باشند.
    • از مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد محیطی و کم آبی و شوری خاک بهره مند هستند.
    • دانه های این برنج گرد و تپل بوده و اندازه آن متوسط تا کوتاه است، ولی از کیفیت عطر بینظیری برخوردار می باشند.
    • این برنج به دو گونه دیررس و زودرس طبقه بندی می شود، دانه های برنج ارقام دیررس از طول و اندازه بیشتری در مقایسه با ارقام زودرس برخوردار می باشند.

    این برنج نسبت به سایر ارقام دیگر از میزان فیبر بیشتری برخوردار است، بنابراین مصرف آن برای دستگاه گوارش مفید بوده و به هضم بهتر مواد مغذی در بدن کمک بسزایی می کند.

    تولید ویژه برنج عنبربو چمپا

    تولید ویژه برنج عنبربو چمپا با توجه به خصوصیاتی که در مطالب پیشین ذکر شد تولید ویژه برنج عنبربو چمپا در مناطق جنوبی کشور نسبت به دیگر مناطق بیشتر بوده و از قیمت بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تری نیز برخوردار می باشد.

    بازار برنج چمپا عنبربو به دلیل مدت زمان کیفیت عطر و پخت عالی و پرمحصول بودن و بازدهی بیشتر تولید و همچنین قیمت ارزان و مناسبی که دارد از رونق بالایی در کشور برخوردار می باشد.

    این برنج نوعی محصول غیر تراریخته است و از کیفیت ارگانیکی بهره مند می باشد، زیرا در طول کشت تا برداشت محصول از هیچ گونه مواد شمیایی و آفت کش در آن استفاده نشده است و فاقد هر گونه ناخالصی در ساختار خود می باشد.

    از مهمترین شهرهای تولید و عرضه ویژه برنج عنبربو ممتاز با قیمت عالی در استان خوزستان می توان به شهرهایی نظیر باغملک، شوشتر، دزفول، رامهرمز و شادگان اشاره نمود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مهوش نظرپور

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه ما شما را به خرید بهترین برنج عنبر بو خوزستان دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید